who's that girl?

Tjoho lilla familjen!
Hur står det till idag då? Jag mår bra, trött som vanligt, som alla andra dagar, inget chokerande här inte. Kom precis hem från skolan så nu ligger jag här och lyssnar på Robyn och segar lite. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. jag hoppades på att någon skulle vara hemma som jag kunde prata lite skit med och kanske gå på stan lite med förhoppningsvis, men icka sa nicke. Ingen här hemma inte, synd det!

Jag får panik när jag kommer på hur stökigt jag har men jag orkar inte ens tänka på att städa haha.
puss.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh, du skulle bara se mitt rum! ;)

2008-10-07 @ 14:53:59
URL: http://skoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0