snälla

Hej mor och far! Det var alldeles för länge sedan jag skrev och jag ber om ursäkt  för det men nu har inte klagat och därför tror jag inte heller att ni läser den. Men jag kan börja uppdatera igen om ni vill? men bara om ni vill.
Just nu sitter jag i skolan och är hungrig och trött och sjukt godissugen IGEN! usch jag äter godis jämt känns det som. Men det spelar egentligen inte så stor roll, ni har gett mig bra gener. Fast iofs så mår inte tänderna så bra av det men skitsamma.

Hoppas att ni har haft en bra dag idag, det skulle iaf göra mig lite gladare. Och idag är det städdag va? jag dör, jag orkar ärligt talat inte. SNÄLLA LÅT MIG SLIPPA! snälla snälla snälla snälla!!!!!!!!!!! snälla. SNÄLLA?
snälla.


snälla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan väl plocka undan iaf................. snälla,snälla, snälla!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-02 @ 16:22:13
Postat av: Pappa

Om du skriver så läser jag Pa

2008-10-03 @ 18:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0