Lisa i skolan

Hejsan svejsan!

Nu sitter jag i skolan och väntar mest. Jag ska ju ha matteomprov om andragradsekvationer!
Det känns inte så jätteroligt men jag har tränat väl och hoppas på att klara det, behöver ändå inte få mer än G på detta prov.
Idag är jag extra trött, kanske somnade lite väl sent igår. Men jag ska ju iaf inte jobba så kan jag ju bara gå hem och ta det lugnt, kanske sova lite middag om jag har tur. Fast det finns säkert en ren diskmaskin eller en tvätt att hänga när jag kommer hem först. Fast jag hatar att hänga tvätt, det är så tråkigt. Diskmaskinen är en annan sak, det kan vara ganska så avslappnande och roligt till och med.
Fast idag har jag en sådan otrolig mensvärk som inte ens alvedon hjälper mot. Men jag hoppas att det går över snart för jag blir så otroligt trött.

Det var en liten uppdatering av mitt läge just nu. Jag slänger med en liten bild också!
Det är jag och Sara när vi var utklädda till Jackson 5. Det är jag till höger haha!
image1
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0