håkis

Åh vad jag älskar mitt sommarjobb förtillfället. Jag trivs redan jättebra och nu börjar jag lära känna alla litegrann och förstå vad jag ska göra. Imorgon ska jag vara med på allsångs kvällen och dela ut program. Gissa vem som ska uppträda? MAGNUS CARLSSON! jag älskar bögar, det är min last här i livet. Ni vet, peter jöback<3 efter peter kommer magnus på min böglista. Pusspuss på dom!

Nu är det sommar och det betyder att man måste lyssna på håkan hellström. Varje sommar så lyssnar jag på honom. Det är en tradition. På vintern och så, så glömmer jag bort honom. men med solen så kommer suger efter lite håkan. Det passar så bra till vädret och känslorna.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0