amsterdam

hej, kul att jag har fatt sa manga lasare och fina kommentarer.
Just nu sitter jag i en lite for kall lagenhet i amsterdam och tycker synd om mig sjalv eftersom jag ar sjuk och maste stanna har medan alla andra ar ute. Jag har namligen legat inne pa sjukhus eftersom jag hade laskigt hog feber och halsfluss. Jag forstar inte hur jag lyckas.. eller misslyckas. Just nu haller mitt huvud pa att sprangas.
Vi bor hemma hos en kille som vi traffade pa en klubb i Berlin som bodde har och sa sa vi "MEN DA KAN JU VI BO HOS DIG I AMSTERDAM!" och han sa att det var okej sa fick vi hans nummer och pa den vagen ar det. Det br tva killar har som vill bli skadespelare. Jag vantar pa den killen som han bor inneboende med. Det ar lite laskigt att inte veta nar han kommer hem. Jag ar ganska trott nu och skriver valdigt osammanhangade, usch.

Jag kanske skriver mer nagon annan dag.
Om en vecka ses vi kara familj!!!!!!
jag alskar er. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0