söndag

Hejsan kära familj!
Nu ligger jag i soffan och tänker på ingenting speciellt. Kollar på fluffiga moln som inte är lika vita som de brukar ocj jag ser hur vackert solen lyser på den röda husfasaden. Det känns som vår ute, det är skönt tycker jag, allt blir mycket mysigare då. Fast jag gillar hösten också, om man har någon att dela den med så att säga. Jag har väl det lite iaf haha.

Jag sitter här och funderar över kläder och pengar och jobb. Jag vill så gärna ha ett jobb, jag fick bara någon latgen som gör att jag inte orkar. Jag kan bara inte, det är en spärr. Jag är helt enkelt väldigt segstartad. Men jag är väl bra på annat.. kanske.

jaja pusspuss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är bra på mycket även att söka jobb. Så kom igen nu Lisa. Pappa

2008-10-21 @ 18:43:48
Postat av: mor

hm, du fick nog genen från mej. Förlåt!

2008-10-26 @ 20:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0