sol

hej mor och far och alla ni andra lustigkurrar!
jag är trött, jag tror jag har lite solsting för mitt huvud dunkar som en trumma. Idag har jag varit i solen hela dagen, heeeeeela dagen! eller nja i 40 minuter så satt jag inne och kollade på 3:orna som hade sin utklädnadsshow, de var utklädda som en kortlek. Det gick ut på att det var som Robinson, det vad roligt! Martin härmade min lärare Mattias och det var verkligen skitkul. Det som var mindre kul var att jag satt längst fram och de drog med mig upp på scenen så jag fick dansa och sen så sprutade dom vatten på all ai publiken och självklart mest på de som satt just längst fram men det är väl sådant som man får stå ut med.
Det är ganska läskigt att tänka på att om bara ett ynka litet år så står vi där. Det känns nyss som om jag gick ut nian.

Förlåt att jag inte har lagt ner så mycket tid på bloggen, jag har tänkt på så mycket annat. men nu är jag på gång igen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0