Glad som en lärka?

Åh vad min dag har varit bra hitills!
För det första så hade jag shorts på mig i tro om att solen skulle titta fram och det gjorde den!!
Min morgon började med att jag sket i att duscha och valde att sova lite längre och att gå till skolan med smutsigt hår. Det var skönt. Började dagen med omprov på kvadratrotsmetoden. Jag satt mig där och kollade på talen, försökte räkna ut dom men gav upp på en gång. Jag fick smått panik, så jag tog ett djupt andetag och försökte igen och jag löste båda! Så jag fick VG på provet. bosse frågade vilket betyg jag tyckte att jag var värd så jag svarade att jag tyckte att jag var värd G! Han mummlade lite och sa "Jag sätter VG på dig". Jag kunde inte hejda mig utan började skratta hejdlöst, jag fick en skrattattack och frågade om han skämtade med mig, det gjorde han inte. Jag fortsatte skratta. Han sa att jag kunde skratta gott och att det var sant det han sa! Jag får VG i matte B kursen! HHAHHAHA det är ett skämt, när jag läser det nu så tror jag ärligt att det är ett skämt. Jag trodde att jag knappt hade G Jaja jag blev iaf skitglad och bestämde mig för att inte jobba någonting mer!

Ja sedan har min dag bara blivit bättre och bättre, var med om VÄRLDENS roligaste skämt, men som är ganska internt och bara roligt om  man går på kopparlunden, men några ändrade matsedeln iaf.. skitkul eftersom våran skola har så konstig mat haha. Svårt att förklara. Sen så har jag och mamma varit barnvakt åt mammas jobbarkompis barn och de var så söta! Och smarta! De var 8 respektiva 2 år haha och de var så mysiga. Tjejen som var 8 år sa att vi var de bästa barnvakter hon någonsin haft.. undra hur många barnvakter hon någonsin haft? Jag blev skitglad iaf! haha.

Usch vad dåligt jag skriver just nu, men så är det ibland. Nu ska jag läsa bloggar och bara ta det lugnt.
Och skratta åt mitt löjligt bra betyg i matte!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0