Glad glad glad glad

tjabba tjena hallå!
vet ni vad? jag fick MVG i mulitmedia!!!!! bra va? jag är skitglad nu + att jag vågade ringa alldels själv till sommarjobbskontoret för att se när mitt möte med dom var. Jag var jättenervös och det var jättejobbigt men jag gjorde det ändå! Och så har jag skrivit en hel diskussion! Så jag är väldigt nöjd över mig själv just för tillfället, puss på mig :D!

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, har inte en endast liten plan inplanerat.
Det är både jobbigt och frustrerande på samma gång! Man vill ju vara ute nu när det är så fint väder men ändå så vill jag bara ligga i min säng och sova! Fast ändå så är jag ganska pigg, konstigt nog.
Vilket osammanhängande blogginlägg haha, det finns ingen struktur i det alls. fast så blir det väl ibland, när man har så mycket tankar och saker att säga att det bara kommer ut som sörja.

Jag är skitsugen på att åka till Stockholm nu! Jag ringde hem till sjuksara för att se om hon och jag skulle dra dit nu i helgen, men hon skulle tydligen ha golftävling:( Det sög ju, jag ville verkligen åka dit med henne och strosa runt lite på söder, fika på något mysigt fik och spana kändisar.
Jag tycker väldigt mycket om att umgås med min lillasyster, jag får ofta jättedåligt samvete över att jag inte umgås med henne mer. För jag vet verkligen att hon uppskattar det och det gör jag också! Jag är väldigt stolt över henne ibland, jag brukar skryta om henne i skolan. Hur duktig hon är på att rita och sjunga. Att hon kommer att bli någonting stort och hur otroligt söt hon är!
Och det bästa är att vi kan bråka hur mycket som helst men ändå så blir vi sams igen.
Jag blir skitarg när hon tar mina kläder så, fast ändå blir jag lite glad (BARA LITE, DU KAN FORTFARANDE FRÅGA!!!) för att hon vill se ut och vara som mig haha.


Nej nu blev detta ett väldigt långt inlägg.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: morochfar

Du skriver så otroligt bra :-)

2008-05-22 @ 18:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0