maktgalen

Shit jag klättar långt upp i karriärsstegen just nu. Jag ska få springa ett ärende. Men 12 stycken värdefulla biljetter till Scandinavian TPC hosted by Annica Sörenstam (En golftävling med 132 stycken proffs-golferskor som ska tävla på Frössåker, det coola är att det är Annicas sista golftävling någonsin som jag spelar i Sverige) ska jag springa över till Wedins och lämna över. Jag ska skydda biljetterna med mitt liv och sedan lämna över dom som om det vore självaste OS-elden. Jag känner mig så stolt att jag får detta förtroende, att min jobbpolare som jag aldrig pratat med bad mig "springa över" till Wedins skor och lämna detta till Monika. Hans exakta ord var:

"Ja men du kanske du kan ta en liten shopping runda och luftshoppa och springa över till Wedins och lämna detta till Paulina..nej jag menar Monika". Han har en lätt skånska också, en sådandär dialekt som Kattis Ahlström även har. Jag känner mig så stolt haha, puss på mig!


 

p.s Nu lämnade han över ett papper och ritade en ring med fingret runt en adress till Sura bygg och trä, jag vet inte vad han menade att jag skulle göra men det känns bra att han ger mig uppgifter. Jag kanske ska skicka biljetter dit också, springa över till Sura bygg och trä haha. MY GOD! Snart får jag eget rum, slänger upp fötterna på skrivbordet och lägger armarna bakom nacken. Kom och besök mig på mitt egna kontor snart! Det första jag ska göra är att sparka någon, bara för att visa min makt MUAHAHAHAHHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0