fotboll vs. Isskulptering

shitpommes, jag är redan utbränd typ. jaja, sverige vann ju och jag blev glad? fett coolt. Såg sista 10 och det sög inte. Men 90 minuter? come on? det KAN inte vara kul att kolla på det där i 90 minuter. Fotboll är som roligast när det är jag som spelar haha.
Varför blev det så stor grej av fotboll? Det kunde väl lika gärna bli det av typ.. isskulpturer. Så alla satt helt klistrade framför tv:n när det var EM i isskulptering. Män och kvinnor från olika länder tar upp motorsågare och börjar skapa. Och varje år så skulle det vara ett tema. Det vore väl så mycket mer spännande? Kommer Andersson klara det här med sin axelsträckning? Och så springer dommaren brevid och ser fjollig ut med sin visselpipa i handen.
Eller är det lagsport ni vill se? Ja men kanske EM i pusselläggning. Ett lag ska lägga ett pussel på så kort tid som möjligt. eller är det kanske skador ni vill se? Ja men fullisskulptering då haha. Alla är packade och ska göra sina isskulpturer, oops, och så slinter Toresson och råkar såga av armen på Pungberg. Och nu är det bara 5 sekunder kvar och Larsson leder.. hur ska det här sluta? DET ÄR SÅ SPÄNNANDE.. åh.. åh.. LARSSON VIINNEEEEEEEEERRRRRRR! JAG KAN INTE TRO ATT DET ÄR (går uppi falsett) SANT! MEN DET ÄR SANT! FÖR ANDRA ÅRET I RAD VINNER LARSSON EM I ISSKULPTERIIIIIIIIIIING!

det vore ju så mycket roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0