Pest i budapest

yo yo yo. Vi ar fortfarande sjuka. Vi var hos doktorn i Wien mitt i natten och blev undersokta. Jag och Malin blev skickade till rontgen av lungorna, det var valdigt obehagligt. Jag hatar sjukhus overhuvudtaget, hasr fick jag ta av mig allt pa overkroppen och stracka upp armarna framfor tva fula manliga lakare. Sen Fick vi ga till en lakare som var snall och lyssnade nar vi alla andades och sa att jag nog skulle ha pa mig lite mer klader om jag var sjuk haha. Vi fick iaf massor med mediciner utskrivna och sa fick vi antibiotika. Vi hade lunginflammation sa lakaren. Kul kul!
Sa nu ar vi i Budapest och ligger sjuka. Jaja, hoppas medicinen hjalper snart iaf!

Jag tycker verkligen om Hanna och Malin. De ar mina basta vanner i varlden.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0