george med sågen

tjabba tjena hallå!
Idag vakande jag prick klockan 09.42 av mig själv. Sen kunde jag inte somna om, så jag gick upp. Är jag dum i hela huvudet eller? Jag hade ju kunnat sova till tolv eller ett eller vad som helst.
Men jag ska berätta om min dröm också, den var jättekonstig haha.

jag drömde någon störd dröm inatt. Vi (alltså vår familj och jag) satt på en resturang någonstans och väntade på en buss. Vi satt på uteserveringen och det spöregnade ute. Plötsligt sätter det sig en man brevid oss och han har inga armar. Han börjar berätta sin historia, sin livshistoria. Hon kom från Libanon och hade haft världens sämsta uppväxt, fyllt med alkohol, bråka och slagsmål. Men sen när han blev vuxen hade han blivivt erbjuden att medverka i tv-programmet "cityakuten" som en patient. Han fick en biljett till USA och åkte dit för att ta rollen, han hade varit så spänd. Han gick runt bland kulisserna och tittade och såg alla kändisar, detta var på den tiden då George Clooney spelade i Cityakuten. Sedan var det Libanon-mannens tur och han fick sätt på sig en sådan där sjukhus förkläde eller vad det nu är. Sedan la han sig ner på britsen. Då börjar de filma utan att han vet vad han ska göra, men han får inte säga emot eller säga någonting alls som inte passar in. Så kommer George Clooney fram och säger att de måste såga av båda hans armar och så börjar mannen skrika men han får inte säga någonting annat. Sen så börjar dom såga av hans armar.

HAHAHA, jag unrar verkligen vad den här drömmen betyder. Den är ju jättehemskt, jag grät i drömmen också, jag grät som ett litet barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0