From Paris

Hej mama och pappa och sara och alla andra ni som laser!
Det ar sa svart att skriva pa detta konstiga tagentbord men jag sjka forsoka. ALLT FOR ER!
De som bor i samma lagenhet som oss hade med si datorer med internet sa de var snalla och lat mig lana det.
Idag ar jag som sagt ganska sa sjuk men det ar bara att bita ihop och kora pa. Ikvall ska vi ut pa nagon klubb ocksa, vi far se om jag orkar men jag vill verkligen.
Vinet ar valdigt billigt har iaf haha, fast ganska sa ackligt. Det kanns sa konstigt att jag ar 18 ar sa jag kan ga ut och dricka akohol. Ja pappa jag vet att det inte bara ar alkohol och sa som kommer med att man fyler 18, jag mst aven ta mer ansvar. Det ar ganska sa laskigt att ta hand om sig sjalv har borta. Jag saknar er varje dag ska ni veta!

Jag hor av mig senare, kanske nar jag ar i Budapest.
Jag alskar er av hela mitt hjarta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0