Barcelona

Hejsan mor och far och sara! Har kommer lite uppdateringar fran min tagluff.
Jag har hunnit:
Dricka goda sangria drinkar
Dansat till Mika och Hot Chip
Hoppat runt till Justice sa att jag badade i svett, verkligen. Jag kunde vrida ur min troja med svett.
Hanglat med en neger
Suttit pa 3 par axlar
Inte duschat pa 4 dygn
Bott i Barceloa hos vara grannar vi traffade pa festivalen
Pratat engelska
Blivit utslangd fran ett tag
Inte vetat var vi ska sova
och haft valdigt roligt
Badat i havet
Atit frukost i en park med massor utav av snygga britter

Hoppas att ni inte alls har haft lika roligt haha. Jag saknar och alskar er mest av allt i hela varlden.
PUSSSSSS er dotter och syster Lisa Fisa

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du har en bra dag :)

2008-07-22 @ 14:29:36
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: morofar

vi har det oxå bra, love you!!!!!!

2008-07-24 @ 22:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0