2 januari

TJena familjen!
Nu sitter jag och myser lite i soffan, vet inte riktigt vad som händer idag, vill både ut och festa men ändå bara vara hemma. Jag har blivit så himla rastlös på senaste tiden, kan inte riktigt sitta still.. fast nu har jag suttit på samma ställe i soffan med undantag för att gå och kissa. Jag är lite nedstämd för att min skejtare ska åka iväg, det suger ju! Jag har inte varit såhär glad på jättelänge och så ska han åka iväg. Jag vill att ni ska träffa honom, det får ni nog göra någon gång ska ni se men inte just nu, jag vill ju inte tvinga honom.

Nu kom ni hem från eran promenad, mysigt nu ska jag nog gå och prata med er lite
PUSSPUSS love you så väldigt much!
// Lisa Fisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0