facebook

Här är ett inlägg från min kompis blogg. Såhär skriver jag i den.

Är jag den enda som inte bryr mig ett dugg om facebook? jag förstår inte ens hur det fungerar, jag försökte ett tag, kanske en kvart att klura ut vad det gick ut på och hur man gjorde utan resultat.
Jag förstår inte själva meningen med det?

Idag när jag kom hem låg det ett rött hemmagjort kuvert på bordet. Det stod "Till Lisa, Från Felicia" på det och jag blev helt överlycklig. Det var från tjejen jag var barnvakt åt igår och i där låg det ett armband! Ett blått armband med pälor fomrade som rosor och fjärilar! Och i mitten vad det 4 stycken pälor som hade bokstäver på sig som bildade mitt namn! Jag blev heltöverlycklig! Hur gulligt är inte det? Bedårande haha. Jag ska nog fråga om hennes msn haha, hon har msn och hon går i tvåan? Vad händer med dagens barn? När jag var liten hade vi modem hemma och jag fick bara sitta inne på internet 1 timmer om dagen och det var efter klockan sex på kvällen för annars kostade det så mycket. Det var tider det! Nu sitter jag vid datorn halva dagen. haha.

Det har hänt ganska mycket idag, men jag orkar inte skriva om det. Detta får räcka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0