töntcoolt

Nu när ni tagit steget och börjar läsa bloggar så kanske ni kan skaffa msn också? det vore väl jätteroligt. Som nu t.ex. När jag sitter i köket och äter och du i hallen och spelar king, så kunde vi samtidigt chatta på msn, så skulle vi slippa halvskrika till varandra. Sen kanske vi kan typ fixa en tågräls som går genom hela lägenheten med ett tåg som kunde transportera mat från köket till alla rum så skulle vi slippa gå också. Sen så fixar vi webcameror och microfoner på datorenrna så att vi kunde plugga och jobba hemifrån. GUD VAD BRA! kan ju lika gärna hugga av oss benen och få nya robotbet som kan gå och springa åt oss. jaa.. det finns inget stopp på detta hahahaah.

Nu ska jag lära er en ny sak. Om jag skriver t.ex: Nu sitter jag och bajsar.
Då kan jag skriva såhär efetråt *ler*.
Det betyder alltså att jag ler. Förstår ni? Eller om Malin och jag chattar så skriver hon kanske:
Jag saknar dig Lisa men snart ses vi
så svarar jag:
Jag saknar dig också, ja det gör vi *längtar*

Det betyder alltså att jag längtar. Så att den personen som läser det kan se hur mycket jag längtar framför sig.
Grejen är den att det är töntigt att skriva så, fast nästan så töntigt att det blir coolt. Förstår du? Typ som stora nördglasögon, det är så töntigt att det är coolt.

jaja nu ska jag äta upp mina nudlar.. puss


Kommentarer
Postat av: morofar

duè kul du!!

2008-06-12 @ 22:38:51
Postat av: Hanna

haha alltså den här bloggen är min sjunde bästa blogg. ahha

2008-06-16 @ 21:00:52
URL: http://kidz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0