pussiluss

Fina vänner har jag! verkligen, gillar varenda en av dom, inte alls många som har det så bra och mina vänner verkar gilla mig också, så något rätt måste jag ju göra fast det inte känns så.
Sitter här igen, med kaffet framför mig och är ovanligt färgglad idag. Idag skiter jag i allt som heter mode och trend att göra och klär mig glad. Jag har stora guldiga örhängen, en lila t-shirt med fåglar på och ett par ljusblåa jeans. Jag som brukar mer eller mindre klä mig i svart från topp till tå. Spännande att byta lite.

Idag eller imorgon kommer jag att klippa av mig mitt festival armband och det känns verkligen jättesorligt. MEn vad gör man inte för balen, balen just ja.. har typ glömt bort att den är imorrn, då kan ni ju förbereda er på en riktigt egobildbomb haha.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0