keep on running

Idag ska jag på franskafton och jag vet inte riktigt vad det innebär men jag ska få träffa hanna och Malin och det förgyller vilken kväll som helst. Just nu är jag ensam hemma och har precis svirat om till myskläder som jag alltid gör när jag kommer hem från skolan. Juvelen spelas i högtalarna och jag funderar på att hälla upp ett glas juice. Men vi får se om jag överhuvudtaget orkar röra mig.
Jag måste skriva klart mitt cv också och det känns lite jobbigt, jag skulle behöva lite hjälp med det men jag tar aldrig itu med någonting och det gör mig så trött. Detta skolår har inte ens börjat bra jag har bara panik över att jag vill överträffa mig själv med bra idéer att det inte ens kommer en enda. Och jag vill göra det jag älskar mest nämligen shoppa men jag kan inte. Min dröm är nog ändå att jobba med mode och kläder för det är verkligen mitt största intresse fast jag kanske är feg och inte vågar ha på mig allt jag önskar att jag vågade men jag har ändå min egen stil och jag tycker inte att det är viktigt att följa allt. Jag kommer t.ex. aldrig att ge upp mina luvtröjor fast det inte alls är så fashionabelt.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0